سوپرکنتاکت کیک بوکسینگ استان بوشهر

سوپرکنتاکت کیک بوکسینگ استان بوشهر

سوپرکنتاکت بین المللی استان بوشهر -سیدمرتضی صدرالدین ریس ونماینده سبک سوپرکنتاک استان بوشهر
سوپرکنتاکت کیک بوکسینگ استان بوشهر

سوپرکنتاکت کیک بوکسینگ استان بوشهر

سوپرکنتاکت بین المللی استان بوشهر -سیدمرتضی صدرالدین ریس ونماینده سبک سوپرکنتاک استان بوشهر

درباره استاد همایون خرم بنیان گذارسبک سوپرکنتاک کیک بوکسینگisko جمهوری اسلامی ایرانiran

 isko---------------------استاد همایون خرم--------------------------------------------isko
 

درباره استاد همایون خرم                                                                                            

استاد همایون خرم ورزش را در سنین نوجوانی با ژیمناستیک و سپس با تکواندو ، هنرهای رزمی چینی و کیک بوکسینگ ادامه داده است. وی در طول سالیان طولانی فعالیت خود علاوه بر تدریس و تربیت هزاران هنرجو و مربی و داور در ایران مسئولیت های مختلفی را نیز در ورزشهای رزمی بر عهده داشته است. ایشان سالهای زیادی در سمت هایی مانند دبیری فدراسیون ووشو ایران و فدراسیون ووشو غرب آسیا – دبیر کلی فدراسیون آسیایی ووینام – ریاست فدراسیون آسیایی هنرهای رزمی IMAF – عضویت در کمیته های فنی فدراسیون ورزشهای رزمی و ووشو- مربیگری تیم ملی سان شو ایران در سال 1997 و کسب مقام نایب قهرمانی تیمی در آسیا- مدیریت نهادهای عمومی غیر دولتی NGO در فدراسیون های ووشو و ورزشهای رزمی- مدیریت اجرایی در فدراسیون ورزشهای رزمی – بنیانگذاری و ریاست سبک سوپرکنتاکت کیک بوکسینگ از سال 1379 و مسئولیت های مختلف دیگر را بر عهده داشته و دارد.

استاد خرم در حوزه های فرهنگی نیز مولف و مترجم 18 عنوان کتاب بوده و سالیان زیادی را در کسوت روزنامه نگاری درمسئولیت های مختلف آن سپری نموده است. وی هم اکنون نیز نماینده فدراسیون جهانی پنچاک سیلات و بنیانگذار و رئیس این سبک در ایران و نایب رییس فدراسیون جهانی ومسوولیت تاسیس فدراسیون غرب اسیا این رشته است است.

 isko---------------------------------------isko----------------------------------------------isko

نظرات 1 + ارسال نظر
میثم پورصالح چهارشنبه 23 تیر 1395 ساعت 11:05

با سلام و عرض ادب.من یکی از شاگردان قدیمی استاد خرم هستم.به علت خروج از ایران به مدت ۱۲ سال خبری از ایشون ندارم.میخواستم در خواست کنم با ایشون یا یکی از مسئولینی که با ایشون در تماس هستند ارتباط برقرار کنم تا بتونم در آینده نزدیک ایشون رو ملاقات کنم.اگه راه ارتباطی رو برام ایمیل کنید ممنون میشم.اینجانب مربی سوپر کنتاکت و کونگ فو چینی و ووشو میثم پورصالح هستم.اگه پیغام بنده رو به ایشون برسونید و ذکر کنید از شاگردان باشگاه شهاب هستم سریعا بنده رو میشناسند چون من مدت ۱۰ سال کمک مربی ایشون بودم.اگه پاسخ بنده رو بدید ممنون میشم.با تشکر و سپاس از شما

سلام استاد گرامی .موضوع را به اطلاع استاد خرم رسوندم .وشماره تماس و ایمیلتون به استاد دادم .موفق باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.